میایی تو؟؟؟

بدلیل نبود چرت و پرت سال جدید را به همه بعدا تبریک میگم الان زوده!

میایی تو؟؟؟

بدلیل نبود چرت و پرت سال جدید را به همه بعدا تبریک میگم الان زوده!

امیر حسین

شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۲۹ ق.ظ

بچه ها به افتخار امیر حسین عزیزم که با تموم سختیا تا اخرش تو اکادمی موند چن تا عکس توپ اووردم با پیامایی که از ته قلب تو فیس بوک برای طرفداراش میذاشت و البته اخرین آهنگاش.امیدوارم لذت ببرید.

به افتخــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارش!!





دانلود آهنگ تکی :

خونه عشق

دانلود آهنک دونفره با ندا :

عسل


اینم پیام امیر حسین عزیزم در در 19 اسفند فک کنم ساعت 20:20

Midoonid baz shoma khaastid man bemoonam Kheili golid bekhoda. Asan ye vazi golid. Ajib gharib. Kheili mokhlesim!

Fadaaa mada. Khake pa!!



برای دانلود آهنگ ابتدا روی لینک زیر کلیک کنید. سپس بروی "↓" در سمت راست این پلیر کلیک کنید:
https://soundcloud.com/manototv/amirhossein-googoosh-music-1


اینم پیام امیرحسین که فک کنم 17 اسفند بود:

امشب هم براتون اجرا کردم. این همه انرژی خوب از طرف شما جای شکرگزاری داره. دوستتون دارم بخاطر اینکه شما اگر نمیخواستید و رای نمیدادید من امشب رو صحنه نبودم. رای یادتوون نره. فداا مداا....خاک پاا :))



این پیامشم فک کنم 12 اسفند بود:
خرسندم از این همه پیام زیبا، این همه کامنت محبت آمیز و این لطفی که شما به من دارید. کمال سپاسگزاری رو دارم از شما حامیان عزیزم که منت گذاشتید اجرای منو دیدید و به من رای دادید تا باری دیگر این فرصت فراهم بشه تا برای یک هفته دیگه با شما باشم..

امیدوارم همیشه سلامت باشید، پیروز باشید...
هر جا هستید خوش باشید، به قول زنده یاد سهراب سپهری روز هاتان پرتقالی باد..



این یکی پیامشم 10 اسفند بود:

درود به استاد منفردزاده ی عزیزم، فرهاد روحت شاد. صدات جاویدان!

یک بار دیگه ازتون ممنونم که این شانسو بهم دادین که براتون بخونم. امیدوارم بتونم جوری خونده باشم که شما بهم رای بدین.





قربونش برم اینم واسه 3 اسفند بود:

یک بار دیگه برای شما خوندم! چه افتخاری بالاتر ازخوندن آهنگی از زنده یاد ناصر عبداللهی هست؟ روحش شاد که بی نظیر بود !

این بار انرژی شما از راه دور این قدرت رو بهم داد که بتونم بخونم! امیدوارم جوری خونده باشم که دوباره هفته دیگه این فرصت بهم داده بشه که واسه شما بیام رو صحنه و بخونم، اما این بار با صدایی سالم و بدون سرفه :))

راستی واسه موندن و خوندن به رای شما نیاز دارم، پس اگه اجرای امشب مورد ...
پسند شما بود میتونید با رای دادن منو یه بار دیگه حمایت کنید!

خیلی بهم لطف دارد که اینجوری منو مورد حمایت خودتون قرار میدید ! عاشقتونم! به قول بچه ها اصلآ یه وضی :))




این پیامش 19 بهمن بود:

چه حرفایی تو دلها موند ...سوالا که نپرسیدیم
از رهای اعتمادی عزیزم کمال تشکر رو دارم بخاطر این ترانه بسیار زیبا و پراحساس. تشکر ویژه از بابک سعیدی بخاطر ملودی زیبایی که رو این ترانه گذاشته.

و در آخر از بانو گوگوش و استاد خلعتبری خیلی سپاسگزارم برای تمام وقتی که صرف میکنن تا همگی ما در آکادمی امسال خوندن رو بهتر یاد بگیریم. برای من همین معنای اول بودن رو میده!




این پیامش واسه 14 بهمن بود:

درود بر همه عزیزانی که تواین صفحه حامی من هستند. از صمیم قلب از شما سپاسگذارم و امیدوارم شایستیه پیامهای پر از مهر شما باشم ! چند روزیست که گرفتاری مجال با شما بودن رو به من نداده ، امیدوارم از این جهت منو ببخشید. تعداد 'اندکی' هم شکایت میکنن که نظرشون از روی این صفحه پاک شده و برخی هم گفتن که بلاک شدن! این درسته چون همینطور که میدونید این صفحه مربوط به حامیان من میشه و نه مخالفان! از این رو در ...این صفحه جای هیچگونه تهمت ، بی حرمتی، توهین و یا استفاده از واژگان سخیف نیست! کسانی که انتقادی دارند میتونند به صورت مودب نظر بدن.

(همه بلدن ناسزا بگن، شما خودتو کنترل کن که تبت بالا نزنه... حیفی:))

با این حال از همتون یک باردیگه کمال تشکر رو دارم و عکسی براتون از استاد بزرگ محمد رضا شجریان و این حقیر اینجا به اشتراک میگذارم. حقا که وجود ایشان بزرگترین نعمت در موسیقی کشور ماست . باید قدر دونست!

با سپاس
امیرحسین



اینم واسه جمعه 6 بهمن:

21000نفر شدیم! عاشقتونم خیلی زیاد! یک دوستی دیشب برام مطلبی از شیخ بهائی فرستاد که لازم دونستم اینجا با شما به اشتراک بگذارم =)

آدمی اگر پیامبر هم باشد از زبان مردم آسوده نیست، زیرا :

اگر بسیار کار کند، می‌گویند احمق است !
اگر کم کار کند، می‌گویند تنبل است!
اگر بخشش کند، می‌گویند افراط می‌کند!
اگر جمعگرا باشد، می‌گویند بخیل است!
اگر ساکت و خاموش باشد می‌گویند لال است!!!
اگر زبان‌آوری کند، می‌گویند ورّاج و پرگوست ..!
اگر روزه برآرد و شب‌ها نماز بخواند می‌گویند ریاکاراست!!!

و اگر نکند میگویند کافراست و بی‌دین .....!!!
لذا نباید بر حمد و ثنای مردم اعتنا کرد
و جز از خداوند نباید ازکسی ترسید.
پس آنچه باشید که دوست دارید.
شاد باشید ؛ مهم نیست که این شادی چگونه قضاوت شود.

شیخ بهائی


بیوگرافی امیر حسین:


سن: ۲۶ سال

متولد: تهران - ایران
ساکن نروژ و فارق التحصیل رشته روابط بین الملل. در حال حاضر یک پروژه طراحی لباس هم با همکاری خواهرش انجام می دهد. امیرحسین از طرفدارهای موسیقی پاپ و سنتی ایرانی هستش و معتقد است که موسیقی سنتی به درک بهتر موسیقی کمک میکند. از زمانی که با برنامه آکادمی موسیقی گوگوش آشنا شده دوست داشته در آن شرکت کند و در این دوره موفق شده که این کار را بکنه. نظر استادان آکادمی برای امیرحسین خیلی مهم هستش. خودش میگه ‘یه کامنت خانم گوگوش یا آقای خلعتبری برای من بس هستش، نه به این معنی که میرم و خواننده میشم نه... از این نظر که میفهمم آیا واقعا به درد خوانندگی میخورم یا نه’ او آکادمی رو یک آغاز برای خودش تلقی می کند.


تو پست بعدی عکسای دسته جمی امیر حسین و دو تا کلیپ و آهنگ براتون میزارم.تابعد

  • tn 2

عاشق بارونی  (۵)

وای حتی پیاماشم هست
ممنون گلم!
ممنون
منتظر اپات هستم
حتی اگه تو اکادمی نباشه ما طرفدار دو آتیششیم

اگر دری میان ما بود / می‌کوفتم

اگر میان ما دیواری بود / بالا می‌رفتم پایین می‌آمدم / فرو می‌ریختم

اگر کوه بود دریا بود/ پا می‌گذاشتم /بر نقشه‌ی جهان و نقشه‌ای دیگر می‌کشیدم

اما میان ما هیچ نیست /هیچ

و تنها با هیچ ، هیچ کاری نمی‌شود کرد

 اخه این چه سایته امیر حسین هست شما بگید؟ که اصن یه وعضی نداره

واقعاعالی هستی0 بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو0

ارسال چیزی که تودلته

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی