میایی تو؟؟؟

بدلیل نبود چرت و پرت سال جدید را به همه بعدا تبریک میگم الان زوده!

میایی تو؟؟؟

بدلیل نبود چرت و پرت سال جدید را به همه بعدا تبریک میگم الان زوده!

حال کنید::دی

یارو تو خیابون ماشین زده بهش پهن شده کف آسفالت،
رفتم دستش رو بگیرم بلندش کنم از رو زمین،
می گه «قربونت تو همین حالت یه عکس ازم بگیر می خوام بذارم تو فیس!»
خدایاااا چرا دنیا نابود نشد ؟!
{-15-}

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ

دیشب با بابام دعوام شد آخرش کم آوردم گفتم: اصن من گه خوردم...!!!
اونم برگشت گفت:

.
..
.
..
.
.
.
.
..
.
..
.
.
. من به خورد و خوراکت کاری ندارم! جواب منو بده!!!:|
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ


خلاصه اخبار ایران
همه دنیا ( انن) فقط ما خوبیم
:|
 
فقط چند کشور دیگه مونده تا بگیم ، مرگ بر جهان !!!
:|

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ

اینترنتم شده مثله آب حموم...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
باید یا دم صبح بری یا آخر شب که فشار زیاده ...!!{-15-}

  • tn 2

عاشق بارونی  (۲)

سلام

بابت لینک مر24+6 :))

لینک شدی

بابای

شلام شلام من خیلی از وبت خوشم اومد به منم سربزن امیدوارم خوشت بیاد باااااااااااااای

ارسال چیزی که تودلته

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی