میایی تو؟؟؟

بدلیل نبود چرت و پرت سال جدید را به همه بعدا تبریک میگم الان زوده!

میایی تو؟؟؟

بدلیل نبود چرت و پرت سال جدید را به همه بعدا تبریک میگم الان زوده!

امشب دلم گرفتس...!

سه شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۱۹ ق.ظ


سلام برو بچز امروز دلم گرفتس.زدم تو فاز غمیگینی و عاشقی.لیذت بی برید:

      

            

همیشه در حالی که...
یه عالمه حرف بیخ گلوت چسبیده!

یه عالمه اشک توی چشماته!

یه عالمه حسرت توی دلت تلنبار شده...

باید بگی : خب دیگه... واسه همیشه خدافظ ...!

 

 

 

من بودم ، تو و یک عالمه حرف
و ترازویی که سهم تو را از شعرهایم نشان می داد !
کاش بودی و می فهمیدی وقت دلتنگی، یک آه چقدر وزن دارد

 

کســــی چهـ  میـــــداند کهـ

امـــــروز چند بار فــــــرو ریختمــ

از دیدن کســــی کهـ

تنهــــــا لباسشـ  شبیهـ  تــــــــو بود...

 

 

اگه کسی رو دوست داشته باشی نمی تونی تو چشماش زل بزنی ...!!
نمی تونی دوریش رو تحمل بکنی ....!!
نمی تونی بهش بگی چقدر دوستش داری ...!!
نمی تونی بهش بگی چقدر بهش نیاز داری ...!!
برای همین عاشقا دیوونه میشن...!!

 

 

حس میکنم دنیاخالیست!!!

مگر تو  چندنفربودی...؟؟؟

لعنتی دوست داشتنی...

 

دلگیرم از تمام الفبای بی کسی....

 

به خصوص این پنج حرف :

 

*** فاصله ***

 

 

 

 

 


                تو نگرانم نشو !  
         


همه چیز را یاد گرفتم !

راه رفتن در این دنیا را هم بدون تو یاد گرفتم !

 گرفتم که چجوری بی صدا بگریم !

یاد گرفتم که هق هق گریه هایم را با بالشم ..بی صدا کنم 
      تو نگرانم نشو !!

 



همه چیز را یاد گرفتم !

 
یاد گرفتم چجوری با تو باشم بی انکه تو باشی !

یاد گرفتم ....نفس بکشم بدون تو......و بی یاد تو !
 

یاد گرفتم که چگونه نبودنت را با رویای با تو بودن...

 

و جای خالی ات را با خاطرات با تو بودن پر کنم !
 


  
                     تو نگرانم نشو !

 

همه چیز را یاد گرفتم !
 

یاد گرفتم که بی تو بخندم.....
 

یاد گرفتم بی تو گریه کنم...و بدون شونه هات....!

 

 

 

 

  • tn 2

عاشق بارونی  (۳)

وبلاگ قشنگی داره فقط امیدوارم همش اینجوری غمگین و عشقولانه نباشه.ممنون
جواب:
حالا که اینطوره اپ بعدیم فقط طنزه:D
ممنون از بازدیدت

قشنگیش اینه آدمای زیادی درکت میکنن...
منتظر آپات هستیم
جواب:
ممنون...
دانلود آهنگ یا متن اهنگ اگر درخواستی باشه میزارم

ارسال چیزی که تودلته

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی